maanantai 25. marraskuuta 2013

Melkein hamsteriharrastuksensa lopettanut...

Hupsis, tässä sitä taas ollaan! Tää on tosi outoa jatkaa tätä kirjoittamista tuon puolen vuoden tauon jälkeen, kun ei oikein tiedä mistä pitäisi kirjoittaa... Mä tossa kesällä päätin lopettavani hamsuilun (ja luonnollisesti myös niistä bloggaamisen) ja muutettuani tuossa elokuussa raumalle ei mulla ollutkaan enää kuin kolme hamsteria, ja nekin jäivät asumaan vanhempieni luokse. Eli siellä asuvat vielä Kenneth, Iren ja Nova, joista Kenneth on oma kasvattini viimekevään poikueesta, ihana ja ylikiltti pk hopeasoopeli. Tuosta poikueesta ei ikinä mitään tietoa tänne blogin puolelle sitten päätynytkään, mutta poikasia syntyi siis kymmenen, joista kuusi selvisi luovutusikään asti. Jos tuo poikue kiinnostaa enemmänkin, niin kuvia siitä löytyy petsiestä. Eugenesta ja Irenestä ei sitten ikinä tullut pariskuntaa, sillä löysin Eugenen hännästä tosi epäselvän knikin, niin en uskaltanut riskillä mennä niitä yhdistämään ja nyt Irene onkin sitten jo niin vanha että ei sillä mitään voisi enää tehdäkkään.

Mutta syy tälle mun kirjotukselle on se, että meille muutti tänään uusi hamsteri! Päätin nyt vielä kerran kokeilla siipiäni kasvatuksen kanssa ja jotenkin tuntuu vähän luovuttamiselta tää hamsteritouhun lopettaminen, kun kuitenkin niiden kanssa jo pari vuotta tossa tuli puuhailtua ja onhan ne nyt aika ihania karvapalleroita. Tämä meidän uusin perheenjäsen on hurmaava lk ps creme Roudan Transylvanian Transmission ♥ Toisin kun noi mun muut hamsterit, niin se asuu mun kanssa täällä raumalla ja mua vähän pelottaa että hemmottelenko sen pilalle kun kaikki huomio keskittyy kymmenen hamsterin sijasta yhteen. Sitten kun neidillä on vähän enemmän ikää niin yhdistän sen Kennethin kanssa ja pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä että Kenneth nyt sattuisi kantamaan punasilmäisyyttä niin vois saada hopeaminkkiä tuolta ulos. Mutta tässä nyt tuo uusi neitokainen, eikö olekin nätti?



1 kommentti: