sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Poikueesta kotiin jäänyt Elrond ♥

Seuraavan poikueen tuleva äiti, Nova ♥

Nyt on sitten viimeinenkin poikanen Gretan poikueesta lähtenyt uuteen kotiin. Nyt on vähän tyhjä fiilis kun ei oo enää pikkuhamsuja, tietysti on Elrond johon mä oon ihastunu iha täydellisesti. Sillä on mun mielestä suht. hyvä rakenne, tosi söpö naama ja kultanen luonne, sillä se on tosi rauhallinen ja sitä saa käänellä ja väänellä miten päin vaan ilman että se hermostuu. Seuraava poikue onkin sitten Novan poikue ja teoriassa sen pitäisi mennä niin että poikaset olisivat luovutusiässä huhtikuun puolessavälissä. Jää sitten nähtäväksi miten astutus sun muut onnistuu, mutta toivottavasti hyvin. Urokseksi ajattelin Niklausia, jonka kuva löytyy edellisestä postauksesta, innolla odottelen että mitä sieltä sitten tulee kun Niklas on laikukas :)

Minun oli myös ensin tarkoituksena käyttää Elrondia tuolle Novan poikueesta joskus kotiin jäävälle poikaselle, nyt kuitenkin olen tullut toisiin aatoksiin. Laikukkaat ms. valkoiset eivät ole kovinkaan hyvä juttu, koska ne eivät näyttelyiden ulkomuodossa oikein pärjää (koska kuviota ei erotu eli sitä ei voi arvostella) ja en haluaisi lisätä näitä laikukkaita ms. valkoisia, joten hommaan sitten Novan poikueesta kotiin jäävälle (toivottavasti laikukkaalle) hopeasoopelille sitten jonkun ei-hopeisen uroksen. Nyt onkin käynnissä operaatio etsi Elrondille naaras :) Onneksi on tuo tampereen näyttely helmikuun lopulla, niin on mahdollisuus saada hommattua naarashamsteri jostain kauempaakin.

Sitten oon myös suunnitellut kasvattajanimen hakemista. Mä nyt olettaisin et mulla vois olla jopa mahdollisuudet saada sellainen, kunhan vielä rekisteröin noi pari hamsua. Mitään nimivaihtoehtoja en ole vielä päättänyt, pitäisi löytää jostain joku sellainen nimi joka tuntuu omalta ja ois sellanen simppeli ja mieleenjäävä. Kuitenkin ajattelin hakea tätä nimeä vasta yo-kirjoitusten jälkeen, jolloin aikaa riittää taas enemmän hamsuilulle.

2 kommenttia:

  1. Tosi suloinen toi Elrond! :)

    Jaa Leevistä tulee sitten seuraavaks setämies kun Nova saa poikasia ;D

    VastaaPoista
  2. Elrond on mielettömä hienoa ^^

    VastaaPoista